!!!

!!!

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1




sms های جالب سری3!!!

 

200_اولین چیزي كه بهش دل بستم تو بودي بدون تو اروم نداشتم می دونستم اگه تو نباشی گریم می گیرفت و بدون تو شبها خوابم نمی برد دوستت دارم پستونك

 

201_قزوینیه بن لادن رو پیدا می كنه می ره به بوش می گه: من بن لادن رو بهتون می دم ولی به جاش شماهم باید این پسره تو تایتانیك رو به من بدین

 

202_جوادترین سرگرمی: چت قلیون . جوادترین خواننده غیر مجاز: حسن شماعی زاده و داوود بهبودي . جوادترین گزارشگر: جواد خیابانی . جوادترین لاستیك: مارشال دور سفید. جوادترین نوشیدنی: خاك شیر و یخ در بهشت . جوادترین مانتو: خفاشی. جوادترین تكیه كلام : جون تو سالاره . جوادترین خواننده خارجی: جنیفر لوپز .

 

203_معلم از بچه ها پرسید: در اینده می خواهید چكاره بشید؟ احمد: ناخدا .رامین : من می خوام دكتر بشم .سارا : من می خوام یه مادر خوب بشم . رضا: من می خوام به سارا كمك كنم

 

204_زاپنیه 15 سال به یه مورچه یاد می ده با چوب غذا بخوره مورچه رو می یاره تو میدون كه به مردم نشون بده همه دور تا دور وایساده بودن نگاه می كردن از قضا یه تركه از اونجا رد می شه می بینه همه عقب وایسادن مورچم وسطه می ره با پا موچه رو له می كنه می گه: اخه مورچم ترس داره؟!!!

 

205_دوتا شیره اي داشتن با هم دردل می كردن و از مشكلات لاینحلشون می نالیدن اولی گفت: اشمال اقا راشتشو بگو تو شالی چند دفعه می ري مشتراح؟ اسمال اقا گفت: راستشو بخواي دروغ شرا........ بهار یه دفعه .......تابشتون یه دفعه ........پاییز یه دفعه..........زمشتونم یه دفعه ........اولی گفت: خوب پدر شگ یه دفعه بگو اشهال دارم

 

206_فرق شوهر كردن با سگ نگه داشتن چیه؟ سگ گند به فرشت می زنه ولی مرد به زندگیت

 

207_یه تركه با هزار بدبختی می ره امریكا تا داریوش رو ببینه .خلاصه بعداز كلی مكافات داریوش رو می بینه .به داریوش می گه داریوش جان من بعد از كلی بدبختی اومدم اینجا تا اهنگ (كفتر كاكل به سرو)واسم زنده اجرا كنی!!!

 

208_تركه می ره یه خونه دزدي چون چیزي واسه دزدي پیدا نمی كنه مشقاي بچه رو خط می زنه

 

209_به تركه می گن نظرت راجب گل چیه؟ می گه همان بس كه در قران امده: گل هو الله احد

 

210_یادت باشه كه یادت بندازم كه به یادم بیاري كه یاد بدي دیگه این وقت شب با اس ام اس كسی رو اسكول نكنم!!!

 

211_كرده سوار هواپیما بود مهماندار می گه كمربندارو ببندید .كرده می گه مال من كش داره بازم ببندم؟

 

212_به دلیل بالارفتن سكه فردا روز جهانیه به اجرا گذاشتن مهریه است .به این فكر كنید كه دیه ارزانتر از مهریه است

 

213_ دختره به دوستش می گه نامزدت چه شكلیه؟ دوستش می گه: مثل اسب نجیب.مثل پلنگ مهربون. مثل شیر قوي .مثل عقاب تیزبین .دوستش میگه حالا كی بریم باغ وحش ببینیمش؟

 

214_به تركه می گن چی شد ترك شدي ؟ می گه: بچه بودم خر گازم گرفت واكسن كه نبود اون موقع ها !!!

 

215_ بین هزاران دیروز و میلیونها فردا فقط 1دونه امروزه .پس از دستش ندیم و با یك اس ام اس به دوستانمون بفهمونیم چقدر دوسشون داریم

 

216_بسیجیه می خواسته به یه دختره متلك بگه.می گه: خوشگله نمازتو خوندي؟

 

217_ پلیس راه اعلام كرد : هموطنانی كه قصد عبور ازراههاي برفگیر را دارند اگر زنجیر به همراه ندارند سینه بزنند

 

218_رشتیه بچه دار می شه به زنش می گه: خانوم جان تبریك می گم مادر شدي زنش می گه : مر30 انشاالله تو هم یه روز پدر می شی

 

219_همین الان سی CNN اعلام كرد: كه پایگاه اتمی بوشهر . اصفهان و نطنز فردا ساعت 24 به وقت تهران به طور كامل به هوا می ره نمی دونی تا كجا می ره من این توپو نداشتم............

 

220_تركه مست می كنه می گه: ولم كنید می خوام برم شورت زنم رو در بیارم . می گن اي بابا چرا حالا مال زنتو؟ می گه: اخه كشش كمرم رو اذیتم می كنه

 

221_نانوا هم جوش شیرین می زند بیچاره فرهاد!!!!!

 

222_می گفتی دوستت دارم به تعداد قطره هاي بارانی كه بر صورتت می زند . ومن نیز دوستت دارم بدون توجه به چتري كه......روي سرت گرفته اي

 

223_بسیجیه اكس می خوره می ره نماز بخونه می گه: ربنا اتنا فد.......د.......د..........د........دنیا دیگه مث تو نداره ........

 

224_ جمیله با ادیسون ازدواج می كنه بچشون می شه رقص نور

 

225_تركه اكس می خوره می ره تو خیابون یه خره رو می بینه داره از روبرو می یاد می گه ایول چه توهمی هم دارم می رم هم دارم می یام

 

226_تا حالا یكی تو رو یا تو یكی رو .یا یكی یكی دیگه رو یا یكی دوتا رو یا دوتا یكی رو .یا تو دوتا رو یا دوتا دیگه تو رو اینقدر كه من سر كار گذاشتم گذاشته؟

 

227_مرد دوستی را كشف كرد و عشق را اختراع كرد زن عشق را كشف كرد و ازدواج را اختراع كرد

مرد تجربه را كشف كرد و پول را اختراع كرد زن پول را كشف كرد و خرید را اختراع كرد

از ان به بعد مرد چیزهاي بیشتري كشف كرد و اختراع كرد ولی زن همچنان مشغول خرید بود

 

228_بسیجیه داشته به اسمون نگاه می كرده می بینه ستاره ها دارن چشمك می زنن سرشو می ندازه پایین و میگه: استغفرا.....

 

229_معلم همچون شمعی ست كه می سوزد و هوا را الوده می كند پس باید ان را گاز سوز كرد

 

230_رشتیه موقع مرگش به زنش می گه : اگه به من خیانت كنی تنم تو گور می لرزه! بعد از 1ماه اون دنیا به اصغر ویبره معروف می شه

 

231_به پیرزنه می گن شوهر دوست داري یا ته دیگ؟ می گه اخه نه نه جون خجالت نمی كشی من دندون دارم كه بخوام ته دیگ بخورم

 

232_رشتیه می ره بدنسازي به زنش می گه: حال می كنی چه دینامیتی شدم؟ زنش می گه چه فایده فیتیلت 2سانته!!!

 

233_یه ضرب المثل می گه: ابجو و پفك و دختر بازي . شراب و كباب و خانوم بازي .عرق سگی و سیراب شیردون و بچه بازي .ما هم كه اب یخ و ادامس و اس ام اس بازي

 

234_یك روش دفع انگل: 3روز چاو و بیسكویت می خورید روز 4 فقط بیسكویت می خورید كرمه می یاد بیرون می گه پس بیسكویت كو؟!!!

 

235_بچه به معلمش: خانوم معلم من از شما خیلی خوشم می یاد . معلم: اخه من از بچه خوشم نمی یاد . بچه می گه: خوب جلوگیري می كنیم !!!

 

236_رشتیه زنش رو برد دكتر . دكتر: بره خانومتون 3 روز نزدیكی تجویز كردم . رشتیه: بیارمش مطب یا تشریف می یارین منزل؟

 

237_ لره تلویزیون می خره فرداش كنترلشو می بره پس می ده می گه: اقا این ماشین حسابه توش بود به ما حروم خوري نیومده

 

238_به تركه می گن از مسافرت چی اوردي؟ می گه: تشریف

 

239_تركه با رشتیه دعواش می شه رشتیه می ره بالاي درخت تركه می گه اگه بیاي پایین كه مادرتو........ رشتیه می گه دروغ می گی می خواي منو بزنی!!!

 

240_دخترا در 18 سالگی مثل توب فوتبالن 22نفر دنبالشونن /28سالگی مثل توب هندبالن 10نفر دنبالشونن/ 38سالگی مثل توب گلفن 1نفر دنبالشونن /48 سالگی مثل توب پینگ پنگن دونفر می خوان از خودشون دورش كنن/ در 58سالگی مثل توب جنگی هستن همه ازشون فرار می كنن

 

241_تركه از دستشوي می یاد بیرون پشتش اش و لاش بوده .می گن چی شده؟ می گه هیچی پدرسگ صداشو واسه من بلند می كنه

 

242_ قزوینی ها زنگ در خونشون روي زمین كار می ذارن.روي دیوارش می نویسن: بر پدر و مادر كسی لعنت كه با پا زنگ بزنه

 

243_اگه خواستی یه كسی .عاشق و هم نفسی. عمرشو حیرونت كنه .جونشو قربونت كنه .جون مادرت رو ما یكی حساب نكن

 

244_چشمات مثل دریا می مونه .می ذاري جورابمو توش بشورم؟

 

245_زن: بسه دیگه مرد بیار بیرون . مرد: نه هنوز نچسبیده . زن: ول كن زخم شد . مرد: اه بذار كارمو كنم . زن: خجالت بكش یه ربعه دست كردي تو دماغت

 

246_می دونی فرق تو با گه چیه؟........شوخی كردم هیچ فرقی ندارین

 

247_قد 1000تا قابلمه .......با هرچی لب تو عالمه..........میبوسمت قبل همه..........به شرطی كه بهم بگی: دوست دارم یه عالمه

 

248_وقتی داري فكر می كنی كه من دارم فكر می كنم كه تو داري فكر می كنی كه من به چی فكر می كنم دلم می خواد كه فكر كنی كه من به تو فكر می كنم

 

249_اي كه در به رویم بستی و پا روي عشقم گذاشتی بابا جون درو باز كن دستم لاي در مونده

 

250_به تركه می گن: چرا اسم یكی از خیابوناي تهران رو گذاشتن (ولی عصر)؟ می گه: اخه صبح كه می ري اونجا خبري نیست ظهر كه می ري اونجا خبري نیست ووووووووووووولی عصر

 

251_به تركه می گن به 5تا دختر كه روي یه میله نشستن چی می گن؟ می گه: یه سیخ جیگر

 

252_به تركه می گن بچه كجایی؟ می گه: این كه دلیل نمی شی!!!

 

253_به رشتیه می گن بچه كجایی؟ می گه: مگه رشت چشه؟

 

254_به نظر شما با وجود مشكلات فراوان در دنیا و وضعیت بحرانی ایران و تصمیمات شوراي امنیت ایا هنوز هم خوشگلا باید برقصند؟

 

255_قانون 10 ارشمیدس : اگه زیر اب گوزیدي و دیدي حباب تشكیل نشد بدان ریدي

 

256_قزوینیه می ره خواستگاري بهش جواب رد می دن رو كون دختره اسید می پاشه

 

257_قزوینیه بعد از نماز جماعت: به بغل دستی : قبول باشه . به جلویی: خسته نباشی . به عقبی: باشه تا حسابت رو برسم

 

258_ادم تا وقتی زن نداره فقط زن نداره وقتی زن داره فقط زن داره

 

259_شباهت بازي حكم و سكس: تو جفتش اگه یار خوبی نداشته باشی باید دست خوبی داشته باشی

 

260_زمستان دوباره می اید بهار دوباره تكرار می شود اما تو هیچ وقت تكرار نمی شویی چون خدا یي اشتباه رو دوبار تكرار نمی كنه

 

261_تركه با یكی تصادف می كنه افسر می یاد میگه: كدومتون مقصرید؟.......تركه می گه والا من خواب بودم ندیدم از این اقا بپرس

 

262_از تركه می پرسن پس از انكه حضرت یونس در شكم ماهی اسیر شد چه اتفاقی افتاد؟ تركه می گه: سازمان (یونس كو)تاسیس شد

 

263_وقتی بچت بچه است تو دستت می رینه 20 سالش كه شد به هیكلت 30 سالش كه شد تو اعصابت 40 سالش كه شد تو پولات وقتی مردي

نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت13:21---12 خرداد 1390
besyar khoob
thx


ساحل
ساعت13:18---12 خرداد 1390
عالی بود پبمان.merc
اینا نمیدونن شعر چیه!
عشق چیه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: peyman تاريخ: جمعه 13 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to peyman.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

Create your flash banner free online cache01last1395018012